glass till middag.

förlåt om ni kanske tycker min blogg är tråkig, för det tycker jag själv att den är,haha. menmen, skriver ändå (aa) & ursäkta för den intesåfina designen.

jag gick ut på promenad 18.13 istället för att äta middag. fick snabba mig lite för kristin skulle låna min mp3. var hemma 18.38 & satt då framför tven en stund & sen åt jag middag - glass! :D haha, men jag var asvarm & ville inte ha det som dom andra hade ätit + var inte dirket så hungrig + hade ont i magen.. så det blev lite glass & så kollade jag på tv. bara tråktråk.
har inte gjort så mycke mer idag. skulle vilja duscha , men orkar inte, så gör det imorgon bitti ist. för det ska ju bli varmare imorgon.

igårkväll somnade jag runt ett somvanligt.. för sussie (en tjej som jag känner genom viktor) svarade på mina sms halv ett o så snackade vi lite om smått o gott.
&imorsse blev man väckt typ halv 10 av gräsklipparen utanför huset (jävla granne! haha känner henne(a) ) menmen, försökte somna om en stund men så lös solen på mig & jag blev så varm att jag inte pallade ligga kvar. så jag gick upp o väntade en stund på att mamma skulle komma hem.
sen blev det macka & juice och kl 12 åkte vi ju till årsta havsbad , jag,kristin&mamma alltså. som jag skrev i förra inlägget.
haha vid östnora hade vi det riktigt kul för jag skrattade åt typ varenda sak (?) haha speciellt när krstin skulle berätta en liten historia, så började hon "när jag var hos petter , när var det?" då sa mamma "i måndagsNATT" & krisin: "i måndagsnatt" med väärldens roligaste röst! hahahha shit vad jag garva (aa)

aja, har inge mer o skriva nu. imorgon är jag nog bara hemma.. eftersom mamma bara klagade hela dagen idag om att hon ville hem eftersom hon inte kan bada. så, om någon vill hitta på nåt imorgon kan man väll höra av sig? :)
Pösshej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0