grönan bästa :D

jag hann inte fixa min peasida & bloggen igårkväll. eftersom jag fastnade framför tven & sen var den helt plötsligt halv ett.. så jag gick o la mig där jag låg o tänkte i typ en timme somvanligt eftersom ja inte var trött.

men imorsse gick jag upp kvart i åtta för ja hade ställt mobilen på halv åtta, men orkade inte gå upp. men ja, gick upp sen och åt en macka, satte mig framför spegeln och plattade håret. sen skulle jag stoppa i mina linser, & fick panik! jag fick verkligen panik och blev arg på mig själv.. jag stoppade i i det högra ögat, och sen när ja skulle i vänster blinkade jag hela tiden! jag gick o drack lite vatten för att lugna ner mig, men hjälpte inte, men blev så arg att det tillslut funkade. då var klockan tjugo över åtta och jag sminkade mig. var klar exakt tio över 9 (då jag skulle träffa jennifer&evelyn). så jag gick ut och mötte dom. & sedan hannah vid bussen.. när vi  var framme, alltså till grönan, gick vi till stället där man kunde köpa entre biljett & åkband (för att komma in till grönan tidigare) & sen var det första popexpressen . haha typ bara vi som var där ;) + det var tråkigt. men vi åkte lite annat & såg några söta människor (a) speciellt jag som tyckte en kille var otroligt söt! han hade röd t-shirt, ljust hår & åååh, haha (a)<3 hann tyvärr inte fråga efter pea, men hoppas han såg min som jag hade skrivit på armen..
det som var roligast denna dag var nog vid "matvraket" där jag skulle beställa. hahahahha, alltså, så här gick det till.. jag skulle krångla till det lite så jag sa
- kycklingrings meny utan pommes
- okej, med mellan dricka?
- nej liten.
- hmm.. okej. 4 kycklingringar eller 6 ?
- 6.
- okej ...
han går iväg och hämtar min mat & kommer med 4 kycklingsringar.
- jag skulle ha 6..
- jaha okej
så går han iväg igen & hämtar två till.. & då passar jennifer på o säga "jag ska ha sex med en kyckling" eller nåt. haha jag kommer inte ihåg, men då hörde han det i kassan de. haha han själv började skratta och blev skenerad (stavning?) . hahaha alltså gud, han fortsatte o skratta ett tag efter det. haha alltså åh, xD
aja, vi träffade också några killar som ville sitta o snacka , vilket vi inte ville, så dom ville åka kärlekstunneln & de ville inte vi (dom var fula!) , + dom hade gamla åkband.. men senare såg vi dom i kön bakom oss i popexpressen för dom hade smygit sig in. då börja dom snacka med oss igen. eller ja, ena killen (ivar?) frågade efter mitt namn typ 3 ggr, haha glömsk ? :P
påvägen hem såg vi viktor (mitt ex) & hans tjej + hennes syrra&pojkvän. sa ett litet hej och sen kom tåget. haha evelyn var verkligen sjuk på tåget, serri, hon typ var full? haha, sen skulle vi på bussen också då det var lika dant, fast hon hade lugnat ner sig lite..
men nu har jag iallfall kommit hem precis från jennifer där jag&evelyn stannade kvar en stund eftersom hon var ensam hemma. haha vi tog lite ego foton (a)
men nu orkar jag inte skriva mer. pusspuss så skriver jag mer imorgon efter ögonläkarn som jag ska till igen :(
ps. kommer bilder imorgon ;) sov sött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0