Handen centrum

tjenamittbena.

precis kommit hem från handen centrum med Jennifer. hon loggade in på msn tillslut & då bestämde vi oss för att åka o bada, men jag kan inte just nu, så vi åkte o fönstershoppade i handen.
ingen av oss hade pengar, eller hon hade tagit 40kr & jag 15.. hehe, rika nivet ;) not. men det vi köpte för våra pengar var jag en liten vanij milkshake & hon pommes+liten läsk. vi hittade massor som vi ville ha . speciellt smink!
& vi ska börja sommarjobba har vi bestämt. nu funderar vi bara på vad.. min mamma föreslog dela ut reklam, & det är ju enkelt + man tar promenader. så Jennifer, de kan vi väll? :D
Har inte så mycke mer o säga nu ..
säger nu bara vad som kommer bli mitt nästa köp :
Deo H&M 30;-
Lotion H&M 30;-
Mascara Kiks 99;- (rea)
Puder H&M (någon som vet ett billigt&bra?)
Foundation H&M ca 200;- ?
Foundationborste H&M ca 20;-
Linne Ginatricot 79;-
Vitt skärp som man kan ha runt magen

pusspuss, skriver nog mer ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0