hatar värmen idag.

hejhej. ska försöka skriva ett glatt inlägg nu.. för igentligen är jag inte glad alls..!
idag har jag solat, solat & åter igen solat som jag hade bestämt. fast ville åka o bada, men ingen vill ju va med mig, hihi. om inte denna person som läser dethär vill träffa mig imorgon? (aa) aja, målat sängen har jag också gjort. & smsat med jennifer, alleh, jonas, en tjej, & någon annan (?) när jag låg död på madrassen på golvet.. trevliga människor allt, hehe. & alleh ska jag kanske träffa den 4 augusti :)<3.

menmen, nu lite varför jag inte är glad.. för jag är varm, som i helvette! :s alltså jag har inte varit såhär varm förut... tror ja har feber eller nåt & värmeutslag i ansiktet säger mamma :( för jag har massa sår.. :( o huvudvärk har ja också .. suck, vill bara ha vinter just nu .. eller nej, men ah, vara kall.. så jag har bestämt mig för att ta en sen promenad ikväll. ska gå kanske 9 eller nåt då det börjar bli lite kallare.. följa med? :( (a)

men förlåt för det tråkigare inlägget. skriver mer när jag vet nåt kul, eller imorgon.
pössss


Kommentarer
lovisa

haha ja! och jag blev jätte glad!:D tack annars kanske ajg inte skulle sett den. Förresten är bilden du har som bakrund på dig? den är iallafall jätte fin och ser väldigt proffsig ut!:D

2008-07-26 @ 21:17:50
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
Petra

värmen har varit riktigt jobbig idag. så var inne en del. :) annars hade jag nog smält bort! :P

2008-07-26 @ 21:19:30
URL: http://sotnosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0