hem ljuva hem!

tänker försöka inte skriva så långt inlägg.. men vi får se hur det blir med det hihi.
29/6 söndag;
pappa skjutsade oss till dalarö där vi såg vår lilla pytti taxi båt hihi. men vi gick på &det var bara jag, rebecca&mamma som skulle åka med den. softsoft :) tog en timme dit o när vi var framme visade dom oss huset o de.. jag var utstött o fick sängen som var inne i ett hörn , medans dom andra fick sova andra sidan av rummet hehe. + jag fick ingen lampa, menmen, hade min lilla mobil som lampa (a). det blev inte så mkt den dagen förutom sallad som middag på berget :) mysmys + lite sola kunde vi göra :) sen gick vi tillbaka & sen satt vi ute o kollade på solnedgången & löste lite korsord, hihi. fast gick in runt nio då jag bara låg o lyssnade på mp3n.. tills batteriet dog och jag smsade lite med alleh, jennifer & evelyn. feeett tråkigt jag hade! men somnade runt ett, och vakna typ tre, sen somna jag om igen halv 7 & vakna 9 .. heh, så sov inte så mkt.. menmen, dagen efter
30/6 måndag; gick vi ut o åt frukost på berget tills klockan blev typ ett då det börja spöregna och vi fick springa till vårt hus under handdukar.. iiiiih så kallt , hihi. fast sen blev jag hungrig runt 4 (hihi skulle lyssnat på mamma o äta en till macka, menmen) då bestämde vi oss för att grilla. för regnet hade slutat. själva hamburgaren var frusen o vi slösade en hel tändstickask på att tända grillen .. haha mor min var värsta kocken *hoost* haha. menmen, hamburgare blev det tillslut & jag fick en som var oklar, hihi.. inte så gott, menmen. det börja regna igen & vi sprang in . sen på kvällen hade jag skit tråkigt så gick ut själv till berget & bad någon ringa mig. men ikke så ville någon de haha. fast tillslut gjorde jennifer de & jag satt först i regnet & frös, men gick till solen o kollade på solnegången helt själv med mobilen :) hihi riktigt nice säger jag bara! men efter att ha snackat med jennifer i en timme så roppa mamma  på mig o jag gick in. & somna sen runt två. fast vakna typ fyra & kunde inte somna förnst typ sex & vakna sju igen.. sov inte så mkt den dagen heller.
1/7 tisdag; ringde mamma o fråga vilken båt vi skulle ta. det skulle komma en halv ett & först gick vi upp på berget igen o åt frukost o solade lite (fan vad man blev tvingad i mat då haha. fast envis var jag & det blev bara en macka haha) , sen när vi var framme i dalarö så skulle vi vänta på pappa. han skulle komma kl fem !!! så där satt vi i tre timmar på samma ställe. haha fyfan vad långtråkigt säger jag bara.
men nu äntligen är jag hemma :) hihi de första var att sätta mobilen på laddning & ringa jennifer :) thihi. sen åt jag lite, & tog sen en låååång dusch. då märkte jag att jag hade bränt mina lår somfan av solen+hela ansiktet, och fått ett myggbätt i huvet, & fått småbätt av något djur på höger armen & höger benet.. hehe , inte så roligt exakt.. menmen, får tåla. hehe. de är bara jäkligt fult på mina ben haha . + de gör skit ont..

imorgon ska jag iallafall till grönan igen :) med jennifer&evelyn. fast vi skulle behöva en till .. men ingen kan ju. fille;upptagen, hannah;bortrest, moa;bortrest, tirran;inget svar, aziza;upptagen, carro;bortrest, mickan;kan inte. vem mer kan vi fråga hehe.. aja, det får bli bara vi tre. får se hur det blir ..
sen på torsdag ska jag till ögonläkaren & få mina linser.. sen får det bli buss från nynäs till vh & därifrån får jag gå hem till tungelsta.. aja, promenad blir det den dagen iallafall (a)

ojoj, ursäkta för det långa inlägget. hihi.
men nu ska jag läsa lite andra bloggar som tex jennifers&viktors :) & kolla igenom alla bilder på bilddagboken.
massa pussar så blir det ett tidigt inlägg imorgon runt åtta eller när jag kommer hem .
hare bra sålänge :)<3



Kommentarer
e m m a

SVAR ja, jag har haft en bra dag :) dusj?

2008-07-01 @ 21:56:51
URL: http://mmilkshake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0