idag, alltså den 6 juli 2008 ...

... är det vår turdag alla vattumannar därute . haha.

jag är inte på så skrivhumör, så tänker nog bars skriva lite om timmarna som gått.
vaknade först runt 8 av att någon ringde hem till oss, & eftersom pappa var seg på att svara så ringde det ett tag. åh jag blev verkligen arg! men somnade om som tur var och fortsatte att drömma samma dröm, (haha, berättar inte vad jag drömde om). sen vaknade jag 11 igen & 12 gick jag upp. var otroligt glad&pigg (vet inte varför?) men satte mig vid tven tills kristin steg upp då vi åt nyttig & stor frukost. eller ah, jag åt två fullkornsmackor med en smoothie. mycket för mig för jag blev verkligen jättemätt. sen efter det så städade jag mitt rum igen. damsugade överallt, slängde lite gammalt smink, & bäddade sängen. haha riktig stolt nivet. sen tränade jag en stund med ca 100 olika sittapps & lite ben&arm övningar. sen ville kristin att jag skulle tvätta hennes hår (eftersom hon har typ stukat tummen?) så jag gjorde det och efter tog jag själv en lång kall dusch. och efter det ville kristin att vi skulle äta lunch, även fast jag var jättemätt så åt jag lite sallad som lunch. - nyttig idag nivet ;)

men nu har mamma kommit hem från att ha handlat lite & hon har en "lins-spegel" till mig hoppas jag, (alltså en spegel som jag kan ha när jag stoppar in mina linser) & sen har hon mörkbrun hårfärg :) så nu ska jag färga håret & sen se på tv tror jag.

ikväll ska jag fortsätta vara nyttig & till middag blir det nyttig taco & sen ska jag försöka vara nyttig hela kvällen haha. promenad blir det nog efter middan också.
& jag hoppas att jag inte e lika onyttig som igårkväll ... för då ville kristin ha chips, så hon o jag fick gå till dinX & köpa två påsar.. & ja, det hände att man proppade i sig ett par .. hehe.
men nu ska jag färga håret. iiih jag hoppas det inte blir rött ! Puss


Kommentarer
mims

tack desamma:)

2008-07-06 @ 17:02:48
URL: http://mims08.blogg.se/
Diana

så lite så :P

2008-07-06 @ 17:57:11
URL: http://daja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0