Inte familjens dag!

efter det inlägget jag skrev under (runt fyra) gick jag ut & kollade i en ny ellos-katalog. hittade inget som jag ville ha, förutom kanske en gullig kjol, fast på barnavdelningen, hihi, aja, kan ha dom kläderna också så :) men sen vid fem kom mamma&stoffe hem. stoffe hade kört ifrån sjukhuset med mamma brevid. (eftersom han övningskör fortfarande). när dom kom hem hade mamma kryckor & en stor sko + bandage på foten. stackars liten. hon hade fått en järn sak på tån också typ.. och haltade fram till mig. men sen halv sex gick jag ut o träffade min bäbis jennifer. fast innan pratade jag en stund med pappa som precis kom hem eftersom han hade åkt förbi hans jobb och tagit salva på ögat. han hade ett papper för ögat när han&jag möttes. för han har fått sågspån i det bra ögat som han ser med.. så när han kör bil kör han inte så rakt eftersom han nu bara kollar med det ögat han ser dåligt med. stackars far min då. men jag&jennifer gick till fotbollsplan & snackade lite tills klockan blev sex då mamma ringde & sa att jag skulle beställa pizza. så jag fick gå hem och frågade om jag skulle gå till vaskos. men stoffe skulle skjutsa mig. & eftersom han frtf övningskör som jag sa, så fick mamma också följa med och sitta brevid. sen när vi var framme fick jag gå in ensam & beställa eftersom bror inte vågade den lilla fegisen. menmen, som tur var så känner jag typ dom som jobbar i pizzerian, så de var inte så pinsamt hehe. jag bah "kebabtallrik om ni har." då sa dom att dom inte hade, så ja bah "nej okej då tar vi ingen." haha så dum. sen när jag sa att ja ville ha en sallad. hon bah "pizzasallad?" jag bara "nej, en vanlig, den bästa ni har." hon bah "pizzasallad?" hahaha. fast tur var så stog hennes dotter brevid & sa att jag ville ha en vanlig sallad, haha. menmen, efter det så satte jag mig i bilen med pizzorna på låren.. aaaj, inte så smart dirket! jag har ju bränt mig somfan. menmen, när vi var hemma hade jag glömt mammas plånbok på vaskos ! så vi tre fick åka tillbaka & när jag kom in dit så var min syrra där med hennes kompisar & pizzaägaren roppade "där är du juuu!" haha. för en kille hade sett plånboken & lämnat den till dom och gett nummret så vi kunde ringa och tacka, hihi. så gulligt av denna person :) sen när vi åkte hem så åt vi äntligen vår pizza & jag åt upp hela min barnpizza haha. första gången tror jag (a) aja, efter det satt jag framför tven & sen träffade jag jennifer igen kl åtta och vi gick ut till fotbollsplan igen. riktigt nice där i gräset :) fast vi (iallafall jag) fick värsta paniken när en kille cyklade förbi & inte visste vem det var, haha. jag kände verkligen inte igen honom så jag vissla för att han skulle kolla. efter det så kollade han bak hela tiden fast sen försvann han.. hmm, undra vem det var (a) menmen, halv tio var det för kallt ute & vi gick in. och nyss har jag kollat på pussycatdolls & tog nyss bort mitt smink. ih, så min näsa är röd av solen, haha. inge fint..
men ojoj, nu blev det ett långt inlägg. för er som inte orkar läsa hela så blir det en förkortning;
mamma har opererat tån & haltar nu fram på kryckor. jag har bränt mig somfan på låren & näsan som är helt röda nu. pappa har fått sågspån i det ögat han ser bra på, så han ser knappt ingenting nu & vägrar gå till doktorn. jag märkte att när vi hade kommit hem från vaskos så hade jag glömt mammas plånbok där, så vi fick snabbåka tillbaka & tur var så hade en kille lämnat in den till pizzeriaägaren. sen har jag varit med jennifer resten av kvällen & så har min dag sett ut.

vad har ni gjort idag då? pusspuss
imorgon åker jag till ögonläkarn halv 11 & tar bussen därifrån typ 12 till vh & tar promenad från vh hem. om nån vill träffas så hör av dig :)


Kommentarer
Elin

hihi ja :)

2008-07-02 @ 22:44:53
URL: http://eeeelins.blogg.se/
ejmis

Bara bra tack =)

2008-07-02 @ 22:45:31
URL: http://ejmis.blogg.se/
Natalie

Asså ärligt gå från VH!? det borde vara brottsligt att bussarna strejkar. xD

2008-07-02 @ 22:56:40
URL: http://ochetthjarta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0