karin<3jennifer

träffade jennifer för kanske en timme sen , & vi var ute o snacka i typ en timme. sååå skönt att hon äntligen är hemma! :) saknat grodan massor.<3
menmen, hon hade köpt rosa kaninöron till mig, hihi sååå söta! (aa) & sen berättade hon massor om liseberg o så. massa killar hade hon sett, haha (önska man var där(aa) ) & jag fick berätta lite som har hänt här hemma.. inte så mycket alltså. aja, imorgon ska jag träffa henne igen. vi måste sticka o bada ! första doppet blir imorgon alltså. även om det regnar haha. så vi åker till rudan (tror jag?) & tar oss ett litet dopp ;)
menmen, mycke mer har inte hänt idag. åt lite sallad till frukost & lite sallad nu igen.. sen senare gör jag nog egen mat till middag, för jag vill inte ha potatis o fiskpinnar.. usch.
sen går jag nog på promenad om jag har lust. har inte gjort det på evigheter ..
menmen, ha en bra eftermiddag. pusss

jusste, jennifer åker iväg nästa vecka ut på sjön & är borta 2hela veckor :( vad ska man göra då.. ? :( suck. någon som vill hitta på nåt dom veckorna ? v.30&31 ...
lillalilla dumma jennifer (a)


Kommentarer
tirran

men har ni inte badat än ;(

2008-07-16 @ 22:08:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0