Lågt blodtryck & blodprov igen..

12.30 duschade
12.55 satte i linserna
13.00 gick ut & solade
ca 13.10 bad mamma hämta mina solglasögon & hon svarade "visst, vad vill du ha o gricka?" öh va?
ca 13.45 gick in. kristin vaknade
14.00 kollade på tv
15.40 blandade chokladpudding
15.50 åkte till konsum med mamma & postade två brev + vinkade till viktoria. åkte till husläkarteam.
16.15 går in till läkaren
16.18 hans mobil ringer & vi får vänta ytterliggare några minuter
16.30 tar blodprov
16.35 åker hem. kollar på the hills / äntligen hemma
18.10 äter mat, dricker mjölk
18.16 datorn
18.20 skriver blogg

hos läkaren gick det ju bra. jag har tydligen lågt blodtryck, men kan inte göra något av det. han sa också "du ser väldigt tränad ut. brukar du träna?" & jag svarade "ja dans.." men jag dansar ju bara 1gång i veckan + har inte gjort det nu på sommarlovet.. sen ställde han några andra frågor om hur länge ja hade mens osv. & sen sa han att vi skulle ta ett blodprov iallafall. så fick gå till en tjej & hon tog det i fingret o tröck sen 3 ggr för att det skulle komma blod o hon skulle kolla om de var nåt fel. men allting var bra, förutom blodtrycket då..
ikväll ska jag svulla chokladpudding & kolla på beck. (a) eller kanske ut om någon vill träffas ? :D
& imorgon åker jag nog o badar med... kristin?

Ha en bra kväll. skriver nog ikväll igen. pussssar


Kommentarer
V

chokladpudding och beck låter inte helt fel i alla fall ;)

2008-07-14 @ 20:47:30
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0