läkaren imorgon.

jag har verkligen inte mått bra idag säger jag bara.. har varit asvarm hela dagen (visst har haft mjukisbyxor&tjockiströja, men ändå). sen nu frammåt kvällen har jag blivit yr, haft ont i huvet, magen, revbenen osv.. stackars lilla mig. så imorgon ska syster&mamma till läkaren. för syster ska kolla hennes hals eftersom den är svullen typ, & mamma ska byta bandage på foten.. så då ska jag följa med och kolla blodtrycket. för jag har inte varit på topp dom senaste dagarna.. & mamma läste också i en läkarbok som vi har här hemma där det stod "Lågt blodtryck brukar smala, långa tjejer ha".. visst är jag inte så lång (ca 1,62) men aja.. vi får se imorgon.

men vad ska man göra imorgon igentligen? jag har ingenting planerat. först typ vakna 8 (!!!) för vi ska till läkarn kl 9. & sen kommer jag hem ca 11 eftersom mamma hade tid halv 11 (om inte jag går hem innan).. sen lixom,? det skulle bli 24 grader imorgon. så får väll ligga o sola eller åka o bada med ...vem ? :s haha åh jag får panik, ingen är ju hemma ! någon som vill träffas ? (a) :)

menmen, nu ska jag chatta vidare lite på msn och sen går jag o lägger mig. ska somsagt upp tidigt imorgon + mår inte så bra.
pusshej & dröm sött.

och jennifer, jag kommer sakna dig massor ! <33


Kommentarer
aziza

älskar er massor <33

2008-07-14 @ 15:44:20
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0