Lite trevlig fakta

& om ni läser inlägget under , så börjar jag nu .. haha :D
& efter det går jag o kollar på beck, thihiih. ring på mobilen om ni vill nåt. puss&natti <3


BRUKAR DU
Titta dig själv i spegeln? haha jo hela tiden
Skrika? händer väl.
Sova? jadå, ca 11timmar nu på lovet.
Ta mediciner som du egentligen inte ska? nej men gjort
Vilja dö? ja ibland vill man de..
Drömma mardrömmar? jaa
Försöka vara annorlunda? det har hänt.
Gå i kyrkan? näj
Gå i skolan? jadå fast inte nu
Skolka? Jo då man inte pallar med skolan ^^
Röka? Nejdå :)
Hata folk? Händer (a)
Lita på folk? Ja fast inte alltid de talar sanning ...

VEM
Saknar du? Alltför många söta !
Rörde dig senast? Mamma
Vill du slå? haha (a)
Vill du kittla? Ähm, någon som är kittlig
Kramade du senast? ääh... kristin kanske?
Skrek du på senast? Kristin haha 
Vill du vara som? bara mig själv
Gjorde dig riktigt glad sist? Kristin tror jag, eftersom hon e så udda.
Fick du sms ifrån senast? Evelyn
Ringde dig senast? Alleh, fast ja svara inte. thihi förlåt

HAR DU
För många vänner? Näpp, får nog plats med dig med ;)
Psykisk sjukdom? Inte som jag vet om
Fysisk skada? näj
Färgat håret? Näep, men ska om nån vecka tror jag - mörkbrunt. 
Brutit ett ben? Haha nej så lugn som jag är (a)
Tatuering? Nej, men ska skaffa om ...några år (a)
Egen dator? Naj
Kysst nån? Det har hänt
Sagt att du älskar nån idag? Japp
Varit kär? Jo ett par gånger.. 
Lämnat landet? Yes, & skulle vilja de just nu faktiskt..

HUR
Går du? Inte som nån annan ;)
Springer du? med ett ben i taget, fast det slutar med att man tar myrsteg (a)
Svarar du i telefon? "Hallå" fördemesta. om de nt är nån speciell, så kanske ja lägger till "söt" lr nåt :P
Fördriver du tiden? Öööh.
Hur mycket pengar har du? 400 typ :D
Tjänar du pengar? "mamma, kan jag få 100kr till mat?" 
Ofta bäddar du sängen? Bara då man får gäster & knappt då , hihihi
Ofta diskar du? Då jag dricker smootihe (a)
Ofta städar du? alltför sällen. men ska nog de imorrn innan pappa får panik ^^
Ofta träffar du din familj? typ varenda dag

TROR DU
Att du kommer bli något? Något blir jag väl, kan ju alltid hoppas på att det blir nått bra också
På Gud? Jo ibland, hehe
Att folk tycker om dig? Det vet jag inte, - gör ni det? :)
Att du kommer leva länge? Det märker vi då

VÄLJ
Katt eller hund? Kissemiss
Vit eller svart? Båda
Varmt eller kallt? Varmt
Vatten eller land? Land tror jag. fast nog vatten på natten (a)
Telefon eller internet? Båda
Musik eller tysnad? Musik!



Kommentarer
DENISE DORNELL

fin headerm ha en bra kväll!

2008-07-04 @ 23:24:38
URL: http://dld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0