Målar idag (?)

godmorgon alla trevliga läsare :)


igår somnade jag väll runt två, för var inte trött + hade konstiga inbillingar.. för det prassla vid garderoben, men jag såg inget & tänkte "tänk om det är en katt, men det gör inget. men tänk om det är en igelkotte, eller en spindel!" haha, jag bara skrämde upp mig själv (a) lyssnade först på mp3n en stund, sen läste jag frida tidningen som jag fick för nån dag sen & märkte att en tjej som jag har pratat med då&då var med där ;) hihi, roligt för henne :) men efter de så lyssna jag på the voice också.. & tillsist sov man :) var också rädd över att något skulle krypa på mig eftersom jag sov bara på min madrass på golvet, för själva sängen står upp brevid, så jag var rädd att den skulle ramla också. thihi, ja, det var inte sån skön natt..

men vaknade 7, 9, 10, halv 12 & 12 gick jag upp hehe. gick förbi mammas rum o hörde att nån konstig låt var på, haha det var mammas mobil. för hon har fått en ny av min syster (Elsa) & känner sig cool nu, haha! (aa) men aja, jag svarade i telefon o de var Kristin (syster).. snackade en stund med henne o hon trodde jag var sur, men ikke sa nikke - jag var trött. gick till tven o kollade på lite tråkiga saker .. & nu sitter jag här.

idag ska jag fortsätta slipa sängen & måla den. har verkligen inte lust nu, men vill verkligen få det klart också. så skriver mer kanske mitt på dagen, & så ikväll också! :)

Ha en bra dag, pössssar / K


Kommentarer
liene

Tack så ycket:D TYvärr fungerar inte in photoshop så jagkan inte hjälpa dig:( Annars hade jag gjort det med stort nöje:)



Brukar också få såna inbillningar ibland, mer förut, man skrämmer sig själv, haha.

Hoppas du får en fin dag!

2008-07-21 @ 13:25:23
URL: http://lienes.blogg.se/
Millie

sv: åh tack :)

javisst kan jag det, maila din idé till mig har dig redan på msn så du har mig med :)

2008-07-21 @ 14:22:08
URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0