mår illa

precis kollat på en film på trean . tyckte väll sådär om den. var inte dirket inne i filmen, haha (a) menmen, då åt jag en liten glass & senare ville min syster också ha glass så hon ville att jag skulle äta det med henne! man bah "ja, jag måste ju, annars vet jag inte vad som händer.." så jag tog lite glass till ... eller det sista som var kvar, vilket jag tyckte var mycket. efter jag hade halva kvar så bah "shit, ja orkar itne mer" men så sa kristin(sis) "ät nu!" haha. man blir tvingad nivet.. så jag åt upp allting & mår nu illa. uuuusch haha. kommer inte äta nåt på länge nu, haha(a)
men om en halvtimme börjar beck-det tysta skriket .. vet inte om jag orkar se på den. är jättetrött nu, så jag vet inte riktigt. kanske lägger mig o lyssnar på min trasiga mp3 istället. & väntar tills klockan blir tre, haha.

menmen, sov&dröm sött. haha jag hoppas jag inte drömmer samma konstiga dröm som jag gjorde natten till idag. haha alltså gud, den var verkligen konstig, men ändå mysig? hahah nej jag berättar ingenting.
PÖÖÖSSS

förästen, jag fattade ingenting med ps. så skiter i det totalt nu tills någon har lust o lära mig, thihi(a)
& bilden här ovan är från den 9/7 då vi var på grönan. haha japp, är man konstig, så är man!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0