Meningar & Beck.

tänker bara skriva lite snabbt nu innan jag somnar.
jag satte på mig mina glasögon för första gången här hemma runt nio för ja pallade inte ha mina linser längre.. & mamma tyckte jag var så "otroligt snygg&fin" i dom. haha man tackar (a) fast själv tycker jag att dom inte passar ett dugg på mig eftersom jag typ ser ut som en lärare (?) nej usch, föredrar linser..fast glasögon hjälper mer. men aja,
jag satte på filmen beck-hämdens pris & den slutade nyss. har sen den några gånger innan & tycker den är lika hemsk varje gång..
nej men nu ska jag gå o lyssna på mp3n & kanske skriva en liten dikt :) sov sött!

Måste bara skriva en mening som mamma påminde mig om när jag sa att jag tyckte jag var ful i glasögonen.. Denna gulliga mening sa Niklaz, som är min systerssons pappa(hennes ex) :
"Gud vad hon kommer bli snygg när hon blir äldre!"
thihih, lite gölligt tycker jag (a)
pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0