mitt rum ...

... är fint! :D
haha eller ja, bara golvet & sängen (a)

garderoben är full med kläder överallt & skrivbordet är också full med massa saker & fönsterbrädan har jag mina linser på lite hullerombuller & hyllan ska vi inte prata om, haha.
men jag fixade det lilla sista på sängen idag. ställde den upp, tvättade rent & sen damsög & skurade jag golvet. + bytte lakan i sängen. är riktigt stolt med det ;)
någon annan dag ska jag ta itu med garderoben & hyllan som är viktigast. och som jag inte har städat på flera år känns det som.
sen funderar jag på att mublera om rummet.. fast, vet inte vart jag ska ställa allting eftersom jag har så mycke saker! kanske ska sälja skrivbordet (?) hm, eftersom jag pluggar & ritar i sängen hela tiden.. fast det beror på om jag får, hehe, det är somsagt bara ett år gammalt .. (a)
fast jag funderar lite på rummet hur jag vill ha det.. & det är att jag har garderoben där jag har den nu (brevid spegeln) & sen sängen under fönstret lr nåt & hyllan brevid .. fast, det kanske ser konstigt ut? hm, sen vill jag också ha en jättestor bild på väggen där tapeten har försvunnit lite. & det har jag sagt till syster, så vemvet, kanske får det i julklapp? för det är nog ganska dyrt o få en stor bild + ram.. hihi, aja, jag önskar mig iallafall det av dig kristin om du läser (a)

mycke mer har inte hänt idag. jag tränade&dansade lite nu på kvällen & duschade sen längelänge. snart ska jag gå till tven & kolla på "so you think you can dance".
ha en bra kväll . puss!

sommarbild på mig från huvudskär 2007.


Kommentarer
Emma

tack så mycket. :) godnatt. =)

2008-07-29 @ 22:42:33
URL: http://emmaa95.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0