ny tröja & ny bikini.

har inte gjort ett piss idag fan. har haft feber ett tag, & frysit somfan. sen har jag kollat på en tråkig film (sälskapsresan) & gosat lite med misse som var på värsta goshumöret med mig, thihi (misse är en katt). men sen har jag typ inte gjort så mycke mer..
men fick ju min bikini idag från h&m , & nyss stickade mamma klart min tröja :) den blev faktiskt fin . (lägger nog in en bild på den en annan dag). men för er som vill veta så är den grå/svart randig och ganska lång (så lång att jag bara kan ha leggins/strumpbyxor under), trevligttrevligt ;)
imorgon åker vi ju till grönan. jag hoppas att jag är på glatt humör på morgonen (trots klockan kommer va halv åtta). men det blir jag nog om jag sätter mig framför spegeln på golvet med täcket runt om mig & lyssnar på the voice. haha påminner mig om mina skoldagar ...

men nu ska jag nog ändra min header till en annan bild & sen kollar jag på "so you think you can dance" :)
hare bra så skriver jag mer imorgon bitti eller när jag kommer hem!
RING för gudsskull om ni vill nåt & skicka inte sms! haha jag får panik när ni skickar sms , eftersom jag har inga pengar på mobilen, för jag får comviq den 16/7.. så kom ihåg; ring & skicka inte sms!
Pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0