orkar ingenting idag..

alltså fyfan vilken dag... haft astråkigt. kollat på "idol 2004" & "alla barn i bullerbyn" & snackat lite med några på msn.. sen, inget mer? haha ja det är faktiskt sant. duschat har jag också gjort innan middan i typ 20min.. men nej, somsagt inget mer. väldens segaste dag alltså. eller jo, jag har ätit en voffla också.. & tänkte svulla en bulle förut men orkade inte för ja har ont i revbenen, eller alltså, där imellan typ.. (?) :s
och fick nu det igen.. usch, ska nog ta o vila lite.. eller slipa min säng :) för vi hade tydligen sandpapper som pappa hade gömt, haha. & sen har jag bestämt mig för att måla den brun :)
& ikväll blir det ingen promenad.. orkar verkligen inte..
menmen, ha en bättre kväll än mig. pussar på er alla / K

Sam Hagberth. hihi, bara jag som gillar honom? (aa)


Kommentarer
Viktor

han suger :D riktigt hårt

gay e han oxå xD

2008-07-18 @ 11:28:54
URL: http://larsssonn.blogg.se/
Karin

neeeej :O han är riktigt bra & inte alls gay :) hihihi<333

2008-07-18 @ 11:30:27
URL: http://aanderssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0