papi&jag

min dag nu då ..

vid ett-två lagade jag lite makaroner för pappa sa att jag skulle äta nåt. så det blev lite med ketchup & inget annat, för jag var somsagt inte så hungrig.. efter det, eller då jag åt också, satt jag o kollade på so you think you can dance reprisen. jag äälskar dans! hihih, men det var en kille, som var jättebra + hade en bra låt som han dansade till.. han hade en bild på sin mamma på tröjan som hade gått bort när han bar 12år.. stackarn. men jag skulle vilja vad han/låten hette.. så, om någon såg ? kan man väll säga till, hihi (aa)
men nu är jag helt slut .. jag vet inte varför, men orkar ingenting! mina armar är helt slut också.. + jag sitter o spänner mig här vid datorn har jag märkt .. :s gör lite ont .. hehe
aja, ikväll ska jag försöka träna eftersom papi ska köpa pizza till oss, hihi (a) & sen har han köpt jordgubbar,hallon & nåt annat, så svullar väll glass ikväll med någon film. :)

ha en bra fortsättning på dagen & säg till om du såg han killen på SYTYCD :)
pusshej


Kommentarer
ellie

hah jag kollade på sytycd men komme rinte ihåg vad låten heter hehe (a)

2008-07-21 @ 23:50:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0