&så har man linser

rubriken säger väll allt om denna dag?
fast för er som vill veta så skriver jag lite exakt om denna dag ;)
åkte iväg med mamma&stoffe till nynäs halv 11 och var framme 11 då jag dirket fick gå in i rummet & tvätta händerna och sen stoppa in ena linsen i ögat. den hamnade först lite fel så fick ta ut den, men sen fixade jag det. bara att det rann massa tårar haha. såg ut som att jag grät (a) men sen gjorde jag på andra ögat också & det gick jättebra faktiskt. kattis (ögonopiker) var jättestolt eftersom förra gången (1år sen?) så tog det jättelång tid för mig att stoppa in dom haha. men efter de skulle jag gå runt i 30minuter så då åkte vi o köpte hamburgare/korv till oss alla tre. även fast jag inte var hungrig så tvingade mamma i mig en.. sen kom vi tillbaka & jag fick ta ut dom och sen prova igen :) gick bra där med, hihi *stolt* & sen fick stoffe skjutsa mig till bussen o jag stog där o väntade typ 20min. och hoppade sedan på bussen med mammas bussremsa eftersom jag hade glömt min hehe. när jag var framme i vh ringde kristin o frågade vart jag var, för hon skulle möta mig med hennes (pappas) cykel. & vid lida så kom hon o hon skjutsade mig på den för hon skulle också tydligen hem. fast så seg som hon var hoppade vi av efter några meter & gick med cykeln. fast sen hoppade vi på igen för vi pallade inte gå, & sen åkte vi till shell för att lämna en film som hon hade hyrt + köpa en dricka till mig, för annars skulle mor bli lite arg(a) sen cyklade vi vidare hem. o när jag kom hem var de första att ta ut linserna för de gjorde så jävla ont i höger öga att jag satt o kollade ner hela tiden på bussen, hehe. sen en timme senare cyklade jag iväg o köpte glass till mig&kristin eftersom det var otroligt varmt.
& kvällen ...
fem över sju (hihi blev tvungen o kolla klart på center stage filmen som var på tv igen) så träffade jag jennifer & vi gick till fotbollsplan. de var en kille där, som vi märkte sen att han var liten (eller?) vi vet inte riktigt heller. runt åtta sen frös vi och gick hem. haha hela nästa vecka har vi planerat nu tillsammans :) :
måndag : bada! & sen sover jag nog över hos henne
tisdag : grönan med evelyn&hannah
onsdag : handen c
torsdag : jag ska till ögonläkarn först kl 2, & sen blir det nog myskväll
fredag : stan
lördag : nynäs

nu ska jag fippla lite mer med min blogg. hihi, pusspuss


Kommentarer
jennifer

sv: hihi, jaa hane ubersööt, :)<3

2008-07-03 @ 21:43:11
URL: http://jjennufers.blogg.se/
e m m a

kommer antagligen få linser senare..

elelr glasögon men det vill jag ju inte ha :P

2008-07-03 @ 22:39:39
URL: http://mmilkshake.blogg.se/
andrine

Hittils har min dga varit bra, inte hänt så mk än =P haha(; Din då? Tack, din var fin den med! Kraaaam

2008-07-04 @ 11:15:14
URL: http://aaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0