Sebastian Krantz <3!!!

Precis kommit hem från nynäs. jag gick hem till jennifer kl ett då hennes mamma skjutsade oss dit. när vi kom skulle dom köra nån tävling mellan några människor som sjöng. & senare skulle några från talang komma. vi gick o köpte lite o äta, eller jennifer köpte en korv med lite senap på eftersom hon trodde dom frågade om hon skulle ha ketchup, så hon ba "ja. ne..j" haha. men vi satt o väntade på vår sebastian krantz som vi såg en bit från scenen. åh så vi blev kära,! (aa) men runt halv fyra-fyra kom han! eller först kom BB*8 från talang 08 & vi tyckte killen i blont hår var såå söt! och sen kom trollkarlen Alexander Vasiliou & han var lika söt han, haha (a) och efter han kom såklart sebbe ! alla tjejer bah skrek & tog fram mobilerna, hihi. han sjöng tre låtar & ååååh, alltså jag är helt kär, serri (a)<3 efter han hade sjungit så kunde man köpa hans singel & få en kram. jag&jennifer gick såklart dit och ställde oss i kön. singeln var bara låten "du&jag" med i. & han skrev på "Till Karin Kramar Sebastian Krantz" & lite senare gick vi fram o kramade honom ! ååååh, <3 thihih. han är verkligen gölli !
Vi tog lite kort med jennifer mobil, så jag lägger nog in några senare idag. tyvärr hittade jag inte pappas kamera imorsse så kunde inte ta med mig den :/ menmen, jag måste köpa mig en egen kamera snart! hoppas bara att mitt sommarjobb kan höra av sig snart :)
nu ska jag lyssna vidare på sebastian krantz , hihi. min lilla ääälskling (aa)

förästen, jag tycker han är mycke snyggare i mörkbrunt hår som han har nu ;)
här har ni låten
du&jag.

Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0