shoooopping

okej, kom nyss hem. min dag:
vaknade kl 10 av alarm på mobilen för att inte vakna för sent. då gick jag upp efter en kvart för att piggna till mig lite i sängen. gick o hälsade på mamma som satt o kollade på tv & pratade med henne lite. sen gick jag såklart till datorn o snackade med några. och frågade sen mamma om hon kunde färga mitt hår innan jag skulle iväg. så det gjorde vi så snabbt jag var klar med datorn. när vi gjort de, väntade vi 25 min & sen sköljde vi & tog nåt balsam i. sen åkte hon iväg till handen c för att hämta pengar till mig+lite annat.. och jag gick o sminkade mig. eller först stoppade jag i linserna, och sen tog jag lite foundation, eller det blev inte så mkt eftersom jag flagnar på näsan&pannan..så det ser bara konstigt ut om jag har foundation/puder. sen tog jag lite mascara (hihi vågar inte ta mycke när ja har linser) & fem i 12 gick jag iväg. vilket jävla väder alltså. det regnade bara hela tiden.. vid bussen mötte vi hannah (jag,jennifer&evelyn alltså) & hoppade på bussen som kom sen. där vi träffade på rasmus,natta&lollo. sa ett litet hej & skrattade hela vägen till handen där vi först gick o mötte min mamma för att jag skulle få mina pengar.
aja, idag köppte jag först en svart&en vit bhH&M, men sen märkte jag att min tröja som jag länge velat ha fanns på cubus, så jag lämnade tillbaka den svarta bh;n & köpte en mörkblå kofta ist. :) riktigt nöjd med det jag köpte & har nu 50kr kvar.. haha jo det räcker ju långt (naat)

imorgon ska vi iallafall till grönan. jag, jennifer, hannah & evelyn alltså. fast bara kanske.. eftersom det är jättedåligt väder nu, så åker vi bara om det inte regnar imorgon. aja, vi får hoppas på det bästa! & annars så åker vi på onsdag.

Dagens klädsel idag blev:
vita insydda jeans från H&M
vita ballerina skor från skopunkten
svart t-shirt beställd från laredoute (tror jag?)
svart jacka med hög krage från stadium
& nu har jag på mig min nya blåa kofta från cubus
&håret idag blev uppsatt.
förästen, jag är nöjd med håret! :) det är väldigt mörkt, menmen, det är fortfarande blött. lägger kanske in en bild ikväll,
PUSS <3


Kommentarer
Browniies

Svar;

ja, men glöm inte ladda upp bilden på din blogg så du är med i tävlingen!

2008-07-07 @ 16:35:21
URL: http://browniies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0