Sökt sommarjobb ...

... som reklam utdelare.


skrev nyss i mitt namn, telefon nr, osv. till sdr (svenska direkt reklam). vilket Jennifer också gjorde. nu väntar vi på att dom ska höra av sig så vi kan dela ut reklam till haninge/tungelsta & käna pengar ;) men..undra hur mycket man känar? jag har faktiskt ingen aning & det stog inte hur mycket man får.. aja, hoppas ganska mycket iallafall, thihi.
innan jag sökte så åt jag middag. var otroligt hungrig eftersom jag inte ätit så mycke idag..& så får jag veta att vi ska äta kokött med pommes... fan tänker jag då, eftersom jag inte äter kokött.. men så har mamma köpt annat till mig :D thihi, blev glad då + jättemätt! haha åt fan jättemycke ..
aja, ikväll ska jag nog kolla på "beck-advokaten" som är på tv1000 igen.. såg den för nån dag sen, men ingen annan bra film kommer på tv ikväll, så det får bli beck somvanligt..


men nu ska jag träna & sen hoppa in i duschen & duscha längelängelänge!
vi hörs senare ikväll eller imorgon. hare bra, puss


Kommentarer
Mimfie

Ledsen, men man får aslite :/ <3

2008-07-13 @ 19:33:42
URL: http://mimfie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0