tack för designen!

tack så jättemycket för desigen ! :D är jätteglad över den, hihi. tacktacktack!

men min kväll har inte varit så spännande sen jag skrev sist.. förutom att jag har blivit helt kär i viktors vita tröja! det är sån som jag alltid velat ha, & så hittade jag en, en blå som jag gillar. men velat ha en vit. & han har en !!!! alltså shit, att jag inte märkt det förut :s han o jag har lixom varit tillsammans o de när han köpte den.. alltså, :o fattar inte att jag inte märkt det förut (!!!) menmen, ska iallafall få låna den en vacker dag :D hihih, eller jag hoppas det iallafall (aa) hoppas den dagen går långsamt då, haha (a) nej men jag är verkligen kär i den tröjan! <33 hihi. åh, jag måste köpa en sån ! eller sno av Viktor, hihihi (a)

nu kommer min syster snart o tar datorn, eftersom hon redan har tjatat om den i typ nån timme eller så. hihi. så måste väll ta o kila. 
sov så sött & kom ihåg att jag inte har någon mobil som ni kan nå mig på ikväll. men imorgon bitti kl 6 åker pappi till jobbet så då ligger mobilen o väntar på mig på käksbordet. så då kan ni börja smsa igen :) hihi. nattinatt, ska nog gå till sängs o lyssna på mp3n eller ringa någon o prata lite.. för det finns väll inget o se på på tv & jag pallar inte sätta på en film, om det inte är beck just nu .. menmen, sov så sött iallafall :)<3


Kommentarer
Viktor

japp min öja äger stor älsakr den med :D du kan ha den i en vecka om du e snäll.. :D eller tills jag behöver den själv.. 2 veckor.. hhahaha



gud jag e så snäll :S

2008-07-21 @ 23:10:07
URL: http://larsssonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0