Tidigt (?)

håller på o fixar designen, så ursäkta om det är lite stökigt.

jag vaknade tio i tio idag tror jag, av att sopp bilarna (tror jag?) kom. är inte det tidigt? jag menar, dom kan väll komma lite senare , så får dom mer skärp. haha (a) jag tyckte iallafall det var tidigt eftersom jag låg & sov. men gick upp & satte på mig min stora röda adidas , som igentligen var min systers förrförra kille för typ flera år sen, hehe. men nu ären min (a) trots inte så fin, men.
idag ska vi på utflykt, jag, mamma&rebecca (om hon vaknar). ---> ditåt ska vi & ta med oss sallad typ & kanske bada.. ett problem jag har, är att mitt ansikte är ju fullt av massa sår (utslag kanske?) & jag vet inte vad jag ska ta mig till! jagmenar, jag kan ju inte ha smink om vi ska bada, men jag vill ju inte vara ful heller! shit, ..
nu måste jag iallafall gå o fixa mig lite. dagens outfit blir nog svarta shorts & en grå t-shirt eller vitt linne.. eller ska jag prova på ett långt linne & mitt nya skärp? hihi, vi får se! mer info kommer ikväll + ny design om jag orkar.

pusspuss.
händer idag? :)


Vattumannen 21/1-18/2

Du är medveten om att du kanske har skjutit upp vissa saker för länge. I övrigt en riktigt rolig onsdag.



Kommentarer
Jennie

kul med utflykt ;D

2008-07-30 @ 15:49:17
URL: http://hallon8.blogg.se/
Melina

vad mysigt med utflykt

2008-07-30 @ 16:02:33
URL: http://mmelina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0