tråkigt & tråkigt

alltså åh ! min syster frågade nyss om hon o hennes kille fick göra på datorn..så jag måste väll snart gå härifrån till tven.. fan :( det finns ju ingenting o se på ! faan .. åh, så sur jag blir .. menmen, viktor gjorde mig iallafall lite glad. eftersom han har fått mig gilla en jävla låt som heter "from first to last - emily". hihi gillar den mycket ! (a) & nyss skickade han den till mig hihi.. & nu är den klar, :D haha, här är man glad :) lägger kanske in den en dag, eller så finns den i hans blogg (http://larsssonn.blogg.se/) :)

menmen, imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. ska nog inte göra ett piss. min syster kommer hem imorgon från en fest som hon är på idag, & åker imorgon igen till nåt annat.. har inte riktigt koll på vad hon gör nuförtiden, hehe. & mamma&bror ska åka till gävle där min andra syster bor (elsa). för dom vill träffa lilla teodor (hennes 6månaders bäbis). & jag pallar inte följa med, hehe.. så tråkigt där ändå (aa) och då är det jag, pappa, rebecca(ännu en syster)& hennes kille här hemma. eller dom två ska på bio vid fyra(?) så det blir bara jag&pappsen hemma. ja, då har man kul ? haha.. han o jag sitter väll bara o bråkar om datorn särkert, höhö. eller nej, nu kom jag på :D jag ska slipa min säng imorgon, höhö. sen målar jag den brun ;) hehe. kommer ju bli proffs på att måla här hemma :) hihihi.
aja, nu ska jag kila till tven .. :( suck. nån som vet vad jag kan se på? <3
pusspuss.


Kommentarer
caroline

å tack, ha en bra dag du med.

Jag ska kika in lite på din blogg dåochdå. :)

kram

2008-07-19 @ 11:39:42
URL: http://carolinejo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0