trevlig kväll med pappsen & instäld grönan.

vaknade kvart i åtta av alarm eftersom vi skulle ta tjugo över nio bussen från skolan till grönan. men jag stiger upp, fryser somfan & har ingen lust att åka + vädret gör mig inte super glad heller. så aj går in på datorn & ser att de ska regna idag. så fan, jag ringer till jennifer och säger att jag inte åker om det regnar. så hon ändrar sig också då. hon ringer hannah & jag evelyn och vi säger att vi åker imorgon, samma tid, för då ska det bli sol. hoppas bara att de stämmer också...
men efter det så gick jag o la mig igen. somnade runt nio och vaknade nu kvart i 11. nu mår jag jätteilla och känner mig askonstig. vet inte vad som har hänt... + alla mina konstiga drömmar jag drömde på bara 2 timmar. men jag gick upp och ser någonting ligga på bordet.. det är min bikini ! :D då blev jag lite glad..

men nu berättar jag om en trevlig kväll med pappa igår.
jag skulle följa med honom till bauhaus , för dom skulle typ fira att dom byggt nytt eller vad det nu var.. så håkan berg (?) & martin stenmarck skulle komma. först stog vi ute (pappa trodde vi skulle stå inne, så vi var inte varmklädda) men vi klarade oss o stog där ute & frös (iallafall jag!) men efter ca en halvtimme skulle man gå in o handla för 500kr så kunde man vinna en villa. fast pappa behövde inte köpa nåt så vi bara satt där o glodde på allt folk.. haha inte så fullt så roligt.. men gick ut igen runt halv 10 & var med i en tävling..tyvärr vann inte vi, menmen, efter det kom martin stenmarck, haha har inte direkt gillat han förut , men nu ..han var ju söt ! speciellt när han mötte min blick o stog där ett tag och när han skrattade. & håkan berg kunde minsann också sjunga, fast han igentligen är komiker. haha men rolig var han allt (: sen kl 11 åkte vi hem för då var det slut. iiiiih så jag frös. sov med tröja, tjock filt + duntäcke. hiih, jag frös så mycket!
& somsagt imorsse när jag somnade om så sov jag med tröja, kofta, mjukisbyxor, filt & duntäcke.. haha, känns som vinter ffs :s

menmen, nu ska jag prova min bikini & sen lägger jag mig nog framför tven & sätter på en bra film.
kanske skriver mer ikväll, pusspuss


bild från igår, jag älskar er tjejer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0