får inte nog...

... av den söta sebastian krantz (a)

var ute i en timme eller två med jennifer förut & vi kunde inte få nog om att vi verkligen har kramat Sebastian Krantz !!! haha för er som läser så tycker ni särkert att det inte är nåt speciellt. haha men när vi väl såg honom på scen idag så blev vi kära. han är verkligen söt ! åh, hihih. <3
& jag kan inte heller få nog att lyssna på hans singelskiva som vi köpte, haha. när mamma kommer till mig till datorn så satt jag o lyssnade på honom ganska högt , hehe ..
"godnatt gumman"
"godnatt"
"hihi, är du lite kär?"
"hihi jaa.."

 
1. Sebastian Krantz singel med låten "Du&Jag". På står det "Till Karin Kramar Sebastian Krantz.
2. Söta lilla sebastian som sjunger.

söt eller vad ?! (a)


Kommentarer
HannahSthlm

Önskar dig en underbar söndag:)!

2008-07-13 @ 00:35:35
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Ida Björck

svar: detsamma :)

2008-07-13 @ 09:27:54
URL: http://idahbjork.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0