vädret förstör jämt..

åh så sur jag blir ! gick upp typ kvart över 11 idag. sov dåligt&hade en hemsk dröm enligt mig. satte på mig svarta korta shorts & ett gult linne + min bikini under. riktig somrig var jag allt. men så går jag upp & mamma säger "usch, klä på dig unge! det är ju svinkallt ute!" .. jag trodde det var varmt ute men pallar inte byta om. loggar in på datorn o snackar med jennifer. då bestämmer vi oss för att åka o bada imorgon istället. för fan, ett dopp måste det bli snart! och vi har inte sån direkt lust o åka o bada när det regnar...
men ja, vad ska man göra idag? städa rummet måste man ju... men, usch, tråkigt! fast kanske blir lite roligt när man går runt o lyssnar på sebastian krantz & sjunger, haha.
men har inge mer o skriva nu.. ska nog äta nåt snart & sen börja städa & byta om till lite varmare kläder.. senare ikväll, om det blir finare väder, går jag nog på promenad :)
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0