värme igen..

lite om min kväll nudå ..
vid sex åt jag middag, eller det blev bara en macka för jag var inte hungrig.. sen runt sju gick jag ut på promenad med mp3n. mamma varnade mig att de skulle va varmt, men jag hade ändå jeans & kofta på mig, hehe. gick ut & såg micke (en kille i klassen) med han pappa som var ute o sprang. fast han var en bit bort, så vi hälsade inte. fortsatte o gå & sen lite senare såg jag en bil åka förbi .. hehe, visste regesteringsnummret på viktors bil (för att hans föräldrar var o handla mat förut när vi också var det o då hade som parkerat framför vår bil) så såg att dom körde förbi.. fan att jag inte såg viktors hår hehe. för er som inte vet så har han klippt sig, hehe.. menmen, såg också kristin&pappa köra förbi för pappa hade hämtat kristin i vh för hon hade varit hos min syster i gävle. så jo, man såg lite människor på promenaden idag. haha den dagen man inte har smink på sig, så typiskt!
men kom hem fem i halv åtta o tog en halvtimmes dusch :) sköntskönt.

& innan hade mamma kommit till vardagsrummet där jag, syster & systers kille satt. dom vid tven & jag vid datorn. hon bad mig kolla på henne för hon tecknade teckenspråk med dom (dom är döva, för er som inte visste det) , så jag kollade o hon sa att vi fyra skulle åka o bada imorgon för det ska bli jättevarmt imorgon.. men så sa jag "men nej.. jag vill inte. inte med dom, fett tråkigt." hehe, så snäll jag är .. men då sa mamma "men jo.. det kommer bli jättevarmt. du har ju ändå ingen kompis som e hemma just nu.. vad ska du göra imorgon då?" "jag kan vara hemma. jag kan bada i badkaret" hihihihi. mamma tyckte jag var lite konstig då (a) menmen..
jag tror ändå jag följer med dom imorgon.. men bara ligger i solen o steker :D för ja pallar aldrig bada längre.. bara ensam, höhö. & vi ska åka till värsta öde stället då imorgon.. haha, åh så tråkigt jag kommer ha .. kanske stannar hemma o solar ist. haha jaja, slutpratat om det nu :) vi får helt enkelt se.

min design behöver ni inte se på hehe.. den är skitful tycker jag. men har inge lust o fixa den nu.. kanske imorgon, eller en annan dag, hihi.
sov gott om jag inte skriver mer lite senare ikväll. puss
förästen, haha jag har blivit helt galen i jason mraz (a) speciellt i låten under dethär inlägget & "i´m yours" hihi.


Kommentarer
JESSICA

tack, och ja det har jag :)

Desamma :)

2008-07-22 @ 22:00:22
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Elin

Sv: Tack detsamma :)

2008-07-22 @ 22:01:02
URL: http://elischivous.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0