huvudvärk ...fortfarande

tog precis en till alvedon + en halv för mamma bad mig göra det. och fortfarande har jag ont i huvet.. har haft det tre dagar i streck nu ! :/ vafan är det med mig igentligen.. svullna läppar, blåsor i hela munnen, dricker aldrig (mindre än förr & förr drack jag liiite), ont i huvet, sämre syn, ont i ryggen & allt dedär.. USCH säger jag bara..
men jag gick promenad förut somsagt.. tog den "snabba" vägen, som är kortare än den jag brukar gå.. fast det tog lika lång tid (?) hmm.. jag kanske gick otroligt långsamt ? aja, mötte iallafall ingen som jag kände förutom alexander som jag bara gick förbi ..
men nu sitter jag här o har jätte ont i huvet.. borde igentligen inte sitta här vid datorn då, men det gör jag eftersom vill prata med någon , & pallar inte snacka i telefon just nu .. menmen, tog glass&jordgubbar för en stund sen.. var jättesugen på de, fast när jag väl började äta så åt jag bara jordgubbarna och gav all glass till katterna.. hm, ganska onödigt?
nu ska jag snacka lite mer på msn & kommer nog gå o se på tv iallafall snart.. men ni som läser få ha en bra kväll & ringa om ni har tråkigt . för det har jag, ! massa pussar. & någon som vill göra nåt imorrn ?
ena syrran är o tältar nu så kommer hem sent imorgon (?) & andra är med hennes kille nu som ska sova över. & mamma&bror ska till gävle imorgon runt åtta. och pappa jobbar. så jag är ensam hemma med syster och hennes kille .. = skittråkigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0