nu åker jag iväg ...

... & kommer hem ikväll !

godmorgon. sovit gott?
 :)
det har iallafall jag gjort, förutom att jag hade problem med att somna igår. först låg jag o läste en bok som jag aldrig läste slutet på förra gången jag läste den, "fjäril utan vingar", men blev inte trött + orkade inte läsa så mkt. så jag lyssnade på mp3n och sen somna jag runt 1-2 typ, hihi.
& förutom att jag först drömde en konstig dröm, men den blev sen bara bättre, haha (aa)<3

mamma kom precis hem med rebecca(syster) för dom har varit hos läkaren och röngta hennes knä för det visar sig vara vatten i knät (?) :s menmen, vi får se vad som händer..
nyss vaknade jag iallafall, eller först vaknade jag halv sju för att solen bara lös in i rummet, men somnade om & vaknade halv 10 (tidigaste tiden på sommarlovet?) , men iallafall. nu måste jag klä på mig - blir nog jeans&tröja, & sminka mig - bara foundation&puder tror jag.. &sen åker jag till ögonläkaren & allt de där.
men skriver mer ikväll om jag hinner,
ha det bra sålänge & jag nås på mobilen om ni vill ngt, PUSS<3


Kommentarer
Jenny

trevligt! :D blev du nöjd med ditt fframträdande?;)

2008-06-18 @ 12:03:51
URL: http://penajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0