skolavslutning

vaknade kvart i sju för hade inte tagit bort min vanliga alarmtid.. suck. men somnade om o vaknade, somnade om, vaknade o höll på så till kl 8 då jag fick nog & steg upp! satt o kollade på tv och var sur över det regninga vädret ! suck, det ska alltid bli dåligt väder när vi har skolavslutning..
men jag gick hem till jennifer halv 10 & där plattade vi håret, sminkade oss, klädde på oss,&pratade lite dom sista 20minuterna.. men jennifer fick lite panik dom sista fem minuterna innan vi skulle gå, för då fick hon för sig att leta upp ett halsband, ta söder örhängen, & allt sånt . haha. men vi gick till mig fem i elva och lämnade min väska + att jag tog två till stora plåster på min häl som inte klarar av mina skor. när vi gick till skolan träffade vi först micke&jerry som var i gränderna & i skolan fick vi rulltårta med grädde&hallon&blåbär. någon dricka också fast jag fick ingen eftersom tirran tog den (a) men snabbt fick jag äta för jag,moa&evelyn skulle upp till kyrkan tidigare o öva på vår låt. så vi gjorde det & allting gick bra. senare kom mamma,elsa&teodor (pappa var redan där) & sen vår klass. så vi gick in o satte oss .. sjöng några låtar & sen var det vår tur !; började inte bra för evelyn satt på min klänning & när jag reste mig upp åkte klänningen ner, eftersom jag inte hade några axelband! haha åh gud va pinsamt. men vi gick upp o sjöng. allting gick super .. :) & sen gick vi tillbaka till våra platser igen . då en tant där i kyrkan skulle hålla tal , omg ,nästan man somnar , jag lovar! sååå långtråkigt. + att vår nya rektor också skulle hålla snabbt tal , suck. & tillsist sjöng vi "en blomstertid nu kommer" , haha jerry&emil var såå duktiga så ;) när vi kom ut samlades vi lite snabbt & våra mentorer sa bara ha en bra sommar. och sen fick vi gå . då föräldrarna tog några kort på oss tjejer somvanligt (: & sen gick vi hem ..
bättre kunde det ha blivit.

men om 45minuter ska jag ut o träffa jennifer. lite kul måste jag ha nu på skolavslutningsdagen! inte bara sitta hemma .. visst blåser de ute , men de gör inget.. eftersom jag har typ feber (?)
massa pussar & ring om du vill träffas under sommarlovet ! :)


en bild som jag&jennifer ritade förra sommarn ... ni fattar ingenting särkert .
men jennifer, det måste bara bli av ! <33333 så många tecken . (tillexempel idag)

lägger in mer bilder ikväll eller imorgon, PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0