skriva

hej igen. nu skriver jag för fjärde gången idag.. hihi, menmen, det får ni tåla om ni ska läsa min blogg! :)
jag har iallafall kommit på en sak om mig själv. jag älskar att skriva. haha.
nej men . jämt när jag bestämmer mig för att rita, så skriver jag mest. & i skolan har jag alltid skrivit för långa berättelser att tillslut så blir slutet asdåligt. hihi. & sen så skriver jag dagbok då&då, att handen inte orkar mer haha.. och nu har jag börjat skriva dikter. skriver om mitt liv, personer m.m.. kanske tillslut blir det en låt? (a) även fast jag inte sjunger så bra, så kanske jag kan skriva en låt.. hihi, aja, vi får se med det. dikter kommer jag iallfall fortsätta med , för där kan jag berätta, men inte helt berätta. haha, alltså att man inte säger exakt (a)
men nu ska ja kolla lite runt på pea& snacka lite mer med viktuuur :)
sov sött & hare bra.
massa pussar från eran karin .

jag kanske skriver in en dikt här en vacker dag ;)

ni får ursäkta min inte så snygga design .. men orkar inte fixa om den. hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0