sol igen, fast ...

... vad ska man hitta på ?

det blir nog promenad idag igen, innan frukosten tror jag också :) jo, efter blogginlägget går jag ut på promenad hihi.
men mina ögonfransar blev bra, mörka nu , även fast alla kommer säga "dom ser ju bara ut som dom gjorde innan" så gör dom faktiskt inte de om man kollar nära ;)
menmen, vädret idag så har solen kommit tillbaka ! så sola ska jag nog göra idag ;) + att idag får mammi sommarlov. massa saker planerat med henne! ;
måla vitt runt våra fönster , heldag på stan (för det var så mysigt förra året!) , shoppa sommarkläder för jag måste ha rutiga shorts&bikini. 
& huvudskär i 3dagar&två nätter . för efter det så ska hon operera tån & kommer gå runt på kryckor resten av sommarlovet. så då kommer hon inte få köra bil, fast då får bror köra oss dit vi vill bada haha ;)

idag har fotbollsskolan börjat igen på gräsplanen utanför vårt hus.
jag säger bara att jag hatar dom dagarna dom har det (ca en vecka?). för jag lovar, att minst en boll kommer komma in på vår altan & vi kommer bli tvugna att gå ut o kasta över den till dem igen. suck. & varje morgon kommer jag bli väckt av dom ( åtta typ? ). säger bara att nej , ibland önskar jag att vi bodde nån annan stans ..

men nu har jag ångrat mig .. solen har försvunnit & jag orkar inte gå ut nu (a)
men massa pussar & ha en underbar tosdagsdag!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0