somna ..

godmorgon , igen.
hade så tråkigt att jag la mig i sängen...& somnade. thihi, vaknade nyss och då vaknade tisse (min katt) samtidigt för hon låg också i sängen på allt mitt täcke.. haha så jag hade typ ingenting runt om mig, jag som frös mest! (a)
menmen, smsade mamma o fråga när dom skulle komma hem ... inte innan åtta ikväll ! suck :( (hon&bror hjälper min syster i gävle för er som vill veta). menmen, nu är jag ensam vaken .. för kristin sover också. & rebecca och hennes kille vet jag inte vad dom gör... menmen, snart kommer nog pappa hem också.
dagens mående idag har varit bra, förutom att jag har jätteont i min blåsa i munnen.. seriöst den är 1cm runt alla håll ..usch så den svider ! :( så mamma bad mig ta en halv alvedon & en halv ipren.. & nu ser jag assuddigt! jag ser vad jag skriver.. men suddigt..! nej, de här e inge kul :s

p.s. jag fixar om min design ikväll, gillar den inte nu !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0