vill göra nåt !

jag läste nyss en tjejs blogg.. hihi snacka om avundsjuka jag får(a)
det enda jag gör på dagarna är; vaknar, äter, kollar på tv, snackar me några på msn, smsar, sover. & ibland kanske jag träffar jennifer då&då lite snabbt.. men lixom, vad är det här för sommarlov?
jag har inte badat på hela sommarlovet. vet att det varit dåligt väder, men lixom, bada kan man göra ändå, trots att man kanske blir sjuk&fryser.. menmen, det tål jag! ;)
& grönan har jag inte varit på, fast ska på tisdag med några tjejer & de ska bli jättekul !<3
men lixom, tältning, sena utekvällar, åka o bada med killar&alla, alltså...
jag måste fan göra saker snart!
eller jusste, jag&jennifer hade bestämt denhär veckan som kommer.. måndag; hon tandläkarn & jag stan. tisdag; grönan. onsdag; typ sticka o bada (om hon&jag är friska). tosdag; typ shoppa(?). & sen hann vi inte så mkt längre.. sen sticker jag ju till huvudskär från söndag-tisdag. fast sen är det ju typ 1 månad till på sommarlovet,!
så, någon som vill göra nåt? tälta, grilla, bada, grönan igen, shoppa, övernattning, bio, vad som helst !?
haha, hör av dig till mig isåfall !! :)
pusshej <3


Kommentarer
Pernilla

Sv: Ajdåå.. Min har vart bra.

Tack :)

2008-06-22 @ 23:31:34
URL: http://typperra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0