100 meningar om mig

jag känner mig så slö. jag åkte aldrig till badmintonnen i tisdags med evelyn, för jag pallade inte. o jag åkte inte till dansträningen igår, för ja var jättetrött efter först en lång skoldag och sen massa gående i handen centrum. o idag pallade jag inte gå till skolan. jag har "kvinnliga problem" så jag slapp för mamma :) + att de är idrottsdag & jag skulle igentligen rida, men de var ngt fel med hästens hov. så jag skulle till gympahallen i skolan ist o typ köra fotboll lr nåt (tråkigt.)
idag har jag ritat av en bild med massa blommor & sen har jag sytt in mina bigbig jeans. dom är typ ett år gammla&är verkligen jättestora. så jag sydde om dom till stuprör (: nicenice.

men nu ska jag skriva en 100-lista igen. har gjort de två gånger redan i min förra blogg (karinbest.blogg.se).
1) jag föddes blond
2) jag är brunhårig nu
3) jag har tre syrror vid namn elsa,kristin&rebecca
4) jag har en bror vid namn kristoffer
5) jag är minst i famlijen
6) jag kan inte knyta balonger
7) jag har ett ärr under hakan
8) jag har tre katter vid namn misse,tisse&muffins
9) jag kan teckenspråk
10) jag går på showdans
11) jag har gått på fotboll,innebandy&streetdance
12) jag ska börja på tennis
13) jag lyssnar på nästan all musik, förutom rock&80-tals
14) jag äter helst i ensamhet
15) jag har åkt skidor en gång
16) jag är moster
17) jag har en sony ericsson mobil
18) jag sover alltid med någon
19) jag andvänder smink
20) jag hatar att klippa mig
21) jag saknar mitt gamla hår
22) jag älskar sommar
23) jag är född 17/02/1994
24) jag har en lätt skuljos i ryggen
25) jag har aldrig brytit någon kroppsdel
26) jag har en sne ryggrad
27) jag har aldrig svimmat
28) jag vågar inte kolla på skräckfilm själv
29) jag älskar beckfilmerna
30) jag vill ha tv på rummet
31) jag tycker björn gustavsson är jätterolig&söt
32) jag har aldrig fiskat
33) jag har känt hannah sen dagis
34) jag saknar gamla tider
35) jag har pojkvän som jag älskar
36) jag älskar att sova när det regnar ute
37) jag blir alltid biten av massa myggor på sommrarna
38) jag har aldrig haft hål i tänderna
39) jag går i sjuan
40) jag är fjorton
41) jag äter helst inte kokött
42) jag har färgat håret en gång
43) jag har tonat håret en gång
44) jag har aldrig rökt
45) jag vill&ska börja på balett
46) jag har alltid bott där jag bor nu - tungelsta
47) jag måste alltid lyssna på musik när jag städar
48) jag har haft sjukt många katter&kattungar
49) jag älskar att promenera
50) jag har varit tillsammans med en kille i 4år (dagis)
51) jag är ca 1.62 cm lång
52) jag vill vara längre
53) jag vill ha en hund
54) jag älskar evelyns fester
55) jag tycker 13/5-14/5-2006 & 13/5-14/5-2007 är dom bästa dagarna ever
56) jag har varit på elverket två gånger
57) jag har haft höns,tupp&fiskar
58) jag har ca 8 par skor
59) jag gillar bara början&finalen på idol
60) jag tycker mest om romantiska komedier
61) jag håller på att lära mig spanska
62) jag har gått på franska
63) jag tycker choklad & banana skids är de godaste godiset
64) jag tycker lill-per är den godaste glassen
65) jag har en syster som är döv
66) jag har vänner som finns där när jag behöver dem
67) jag har sjukt många smycken
68) jag har en mamma vid namn ruth
69) jag har en pappa vid namn bengt
70) jag lagar helst makaroner och köttbullar om jag ska laga mat
71) jag älskade vintern när jag var liten
72) jag har haft glasögon
73) jag har provat linser
74) jag är nästan blind på ett öga
75) jag har bart en bebis en gång
76) jag lyssnar alltid på musik innan jag somnar
77) jag skickar sms väldigt ofta
78) jag vill börja springa
79) jag är aikare
80) jag heter karin maria andersson
81) jag har ingen mormor&morfar
82) jag har varit på två begravningar
83) jag har tre hål i öronen
84) jag vill perca mig någonstans
85) jag älskar att kramas
86) jag älskar grönalund
87) jag gillar inte snö
88) jag vill att sommarlovet 08 ska bli mycke bättre än 07
89) jag ångar många saker
90) jag saknar en gammal vän
91) jag har varit medlem på lunarstorm & snuttis
92) jag är medlem i playahead,blogg.se,bilddagboken
93) jag kan bli sur för minsta lilla
94) jag blir lätt svartsjuk
95) jag hoppas att det håller länge mellan mig&pojkvännen<3
96) jag hatar att bråka med dom närmaste
97) jag älskar att hålla på med håret
98) jag gillar att bli kliad på ryggen
99) jag gillar att mysa
100) jag tycker det är skönt att sova på golvet



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0