alleeeeeh :D<3

idag har jag träffat alleh - för första gången :D<3 hih. tyvärr pallar jag inte skriva om vad vi hittade på just nu . men det står i min bilddagbok ; http://karii-n.bilddagboken.se/ :)

Dagens låt: ingen speciell
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: mascara&foundation
Dagens klädsel: vita jenas,svarta adidasskor,blått linne,blå kofta,svart everest jacka
Dagens händelse: vart med alleh & en stund med viktor kan man säga haha
Dagens planer: äta något snaaart!
Dagens vill ha: pojkvän
Dagens saknad: iiingen :D tror jag (a)
Dagens finaste: alleh atp'
Dagens måste: lägga alla kläder i tvätten(a)
Dagens dricka: ingenting :o
Dagens köp: ingenting
Dagens mat: pasta kl 12 imorsse!!  
Dagens sjuka:
frisk som en fisk
Dagens kärlek: alleh (a)<3
Dagens mående: bara bra :)
Dagens roligaste: haha nog allt som hände på innebandymatchen vi såg på
Dagens människor: alleh,viktor &alla allehs kompisar (a)
Dagens humör: först trött, sen glatt, sen sur, & nu lite allt möjligt(a)
Dagens mening: "du är väldigt lik viktor!" hahah :o



Kommentarer
alleh

men asså seriöst du är skit lik viktor :O<333

2008-12-03 @ 20:45:57
URL: http://akg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0