äntligen helg igen

jag har skrivit ganska lång inlägg på sistonde. & tänkte nu skriva ett ganska kort. ska iallafall försöka (a)

först hade vi so lektion på morgonen & min mage kurrade somfan hela tiden, jag bara längtade till rasten att få äta min banan!
efter so;n hade vi matte för vår nv lärare,filip, var sjuk. så vi hade matte med gunilla (en annan lärare) ist. vi fick jobba matte i en halvtimme o för att tirran pratade så mkt med mig så sa jag åt henne att inte prata tills vi skulle spela spel, o hon klarade faktiskt det. det var ca 20minuter haha, men hon värd en enkrona på måndag:P fillan körde också så, men hon gav upp sen när vi spelade bubblan. det var jag,fillan,evelyn,tirran,pierre,jonny,viktor som körde bubblan & tirran förlora varje gång? haha, straffet blev bara att blocka upp korten som pierre hade slängt lite här o där .
sen vare lunch o sen idrott. jag&viktor var inte med så vi fick gå promenad istället. vår idrottslärare sa att det var fint & varmt väder ute ..jovisst! fan kallt ju. men sen ringde jag emma o vi mötte henne o sebbe. haha jävla sebbe som snackade om mig o viktor hela tiden xD senare gick vi in igen & då slutade vi - för dagen! :D

i helgen blire bara chillchill. viktor kanske sover över här från lör-sön & på lördag innan ska jag kanske träffa sakina<3
ring om du vill ses :) puss / karin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0