får jag sova hos dig? (a)

igår bowlade jag med far min. & det var kul, eftersom jag vann över han för typ första gången(a)
idag har jag varit o letat efter jacka. skulle igentligen köpa den som jag skrev om i "påskaftooon"inlägget. jag älskade jackan, även fast stolekarna var lite konstiga&så.. mammi tyckte inte heller om den så mkt, så jag köpte ingen jacka idag :/
men jag vill åka till stan eller ngt o kolla runt efter jackor nu på lovet - vindjacka eller skinnjacka. någon som kanske följa med nån dag? :D
imorrn
ska jag träffa sakina,jennifer&mickan. ska allt bli trevligt :)

men nu har ja inte mkt mer o skriva.
pussar // jääättegammal bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0