förlåt

jag ber om ursäkt .
förlåt för att jag har skitit i er ett tag nu . jag har faktiskt tänkt på de här hemma också. att jag kanske borde vara med er som förr.. men tänker så mkt på en person &ni kan fråga om ni vill veta vem det är tjejer.<3
speciellt en person&du vet nog vem du är. vi har inte varit på kvällarna längre och vi pratar nästan aldrig med varandra. vi har inte ringt dom senaste dagarna då vi varit sjuka & sagt allt som har hänt i skolan. du ska veta att det är inte meningen att jag ska skita i dig. för det har alltid varit,&kommer alltid va piff<3puff. § för gumman, vi kan allas tankar som vi säger. vi kan prata i smyg med våra små ögon&händer. nu har vi inte träffas på fem dagar & vi behöver träffas ! så vi kan prata ut allt. jag saknar dig. och förlåt om jag kanske inte varit så snäll på sistonde. jag gör nästan allt för att du ska må bra hjärtat!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0