haha (a)

dagen började med att jag vaknade av en gråtande bebis kl 10 & steg upp. satte mig vid teven & kollade på någon konstig barnfilm. sen vid elva åt jag lasagne som frukost , eftersom vi inte hade ngn god macka(a) sen tog jag en dusch o kollade på vänner därefter. & halv ett fick jag sms från jennifer om att hon&jag skulle träffas ett. så jag gick o plattade håret&sminkade mig.
vi gick till macken där vi skulle träffa aziza, men hon kom aldrig så vi stog o pratade ist i typ en halvtimme. sen ringde hon o sa att hon skulle äta, o medans gick jag&jennifer till vaskos. där bjöd jag henne på ett pizzabröd och själv tog jag en cola (a) *svullos*. senare kom aziza & vi satt kvar somvanligt en ganska lång stund därinne, men gick sen till konsum & sassagrillen o köpte godis. (a) men tog sen en promenad hem till aziza där vi tog massa foton (hah, jag tog typ 30foton lr ngt med azizas kamera.+filmade några ggr(a) ) &så pratade vi om gamla tider. det blev bara fram&tillbaka hela tiden, vi vet inte vad vi vill :P


igår fick jag ett gottgott påskägg & ett jättefint ljusblått linne med U-ringning fram&bak. :)
men ändå så vill jag ha massa grejjer;
solglasögon
kamera ca 1000:-
mobil ca 3500:-
plattång ca 500:-
pengarna från kristin 660:-
ngn bra mascara
hörlurar till mp3n
randig tröja
täckmedel 69:-
vårjacka
(ska köpa på lovet)
= ca 6209:- vart ska jag få alla pengarna ifrån? just nu har jag typ 100 ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0