ingen träning.

jag sitter o tycker synd om mig själv.
eftersom jag inte kan träna. eller lättaresagt - jag får inte. har ont ööverallt. höfterna, foten, ljumsken, armarna, nacken & magen. inte så kul direkt..
igår blev det ingen badminton för mig, & inte för dom andra heller. o idag får jag inte gå på dansen för mamma.& ingen idrott blev det heller idag, men satt ist brevid viktor & kommenterade alla haha(a)<3 :)

men dom närmaste dagarna kommer nog se ut såhär för er som är intresserade (a) ;
onsdagkväll ; träffa aziza&jennifer & vila
torsdag ; skola, plugga & vila
fredag ; doktorn, skola(ingen idrott) & vila
lördag ; vila & tjejkväll hos jennifer&sova över
söndag ; vila & plugga

skicka massa sms om du har mitt nr så blir ja glad, (a) hihi
puss / image66
adda min nya msn !! ; [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0