ny msn

igårkväll vid tio ringde viktor o skulle säga godnatt o sånt . sen la han inte på luren&inte jag heller , så vi snackade till elva istället,haha. jag gav tillsist upp o sa godnatt o la på först, var astrött (a)
idag har jag inget planerat, skulle träffa sakina , men har inte snackat med henne ..& viktor kanske sover över.


10 favoriter:
Färg: alla faktiskt(a)
Mat: pasta,taco
Film: ingen speciell
Tidning: frida
Årstid: sommar
Veckodag: fredag&lördag
Glassmak: alla
Tid på dygnet: kvällen
Ämne: bild

9 för tillfället:
Humör: lite trött
Smak: mint. borstade tänderna nyss
Kläder: svart lång t-shirt o ljusblåa jeans
Bakgrund: på datorn?fiskar
Nagellack: vitt
Tid: 13.44
Omgivning: vardagsrummet
Irritationsobjekt: tven

8 första:
Bästa vän: elin&hannah

Screen name: va ?

Husdjur: höns&tupp
Piercing: öronen
Förälskelse: hm..
Musik: venne
Bil: har ingen än
Puss: mamma kanske? :P

7 senaste:
Cigarett: röker inte
Mat: mjölk med kalas puffar
Dryck: mjölk
Biltur: oj, länge sen, förra lördagen kanske
Puss: viktor
Spelad låt: robin stahl & doffe - Vrdet Utav
TV-program: bygglov

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: särkert nån gång
Blivit arresterad: nää
Badat naken: ja
Varit med på TV: inte vad jag vet
Kysst någon du inte känner: aah

5 nej tack:
Kläder: fula
Mat: potatis
Musik: 80-tal&rock o sånt..
Dryck: äckligt
Personlighetsdrag: hm

4 saker:
Du gjorde igår kväll: pratade med viktor
Du kan höra just nu: musik
Du inte kan leva utan: mat (a)
Du gör när du har tråkigt: ritar/tv/datorn

3 personer:
Du kan berätta allt för: mor, kristin, jennifer
Du tycker om: viktor, moa, hannah
Du inte gillar: nämner inga namn

2 val:
Kaffe eller te: inget igentligen, men te..
Vår eller höst: vår

1 önskan: har många ..

ny msn; [email protected]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0