se upp för mig (a)

imorsse kände jag mig bra & bestämde mig för att gå till skolan. så jag steg upp & nös 10gånger. fan va jobbigt de var kan ja säga.. men jag sminkade mig,åt kalas puffar med mjölk, plattade håret & lyssnade på vakna med the voice. sen fick jag sms från jennifer där hon skrev att hon hade ont i huvet&halsen. stackarn, jag har typ smittat henne genom msn eller ngt, haha <3 men jag saknar henne mkt!
skolan har varit som vanligt. tråkiga långa nv lektionen på morgonen & jag fick 6,5 rätt av 18 på läxförhöret (skäms på mig:$). men fick tillbaka spanska förhöret & fick 36 av 36! stolt där (a) på lunchen fick vi gröt -blä! drack vatten och sen gick jag,mickan&evelyn till konsum o köppte muffins&choklad (a) hih. men ja&mickan blev iallafall mätta. sen på idrotten satt ja o kollade på, o rockade lite rockling då&då.. på so/svenskan därefter var jag,viktor<3,felicia,evelyn&pierre i grupprummet o pluggade lite, trevligttrevligt.

ikväll ska jag för de mesta plugga på engelskan&svenskan. sen ska ja träna lite(om jag orkar)&duscha.
så nås på mobilen för de mesta , om jag inte har somnat ..
pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0