sitter o tråkar med en svullen överläpp

imorsse satt jag o kollade på en beckfilm som var på tven med en toast&juice i handen. sen skulle jag igentligen träffa sakina,mikela,sam&daniel. men jag orkade verkligen inte. så jag sa åt dom att jag stannade hemma&dom dampade somfan(a) så dagen har sett ut såhär; datorn, tven, datorn, tven, fruktsallad med glass, rummet, tven, mickan&sakina knackar på, mat, tven, & nu datorn. ja, en riktig rolig dag ..noot
men imorrn kanske jag ska träffa dom. fast inte i stan hoppas jag. pallar inte särkert (a)

Jag är: trött&inte på så glatt humör
Jag sover: från tolv till tio
Jag blir glad när: folk säger skämt (tillomed dåliga(a))
Vem kramade du senast?: sakina igår
Vad sa du senast?: "men nej, jag tog den till mitt rum förut idag"
Gröna eller röda äpplen: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: ingen.
Vad skulle du behöva nu?: glass & min säng
Vad har du nu?: äh va
Har du snygga skor?: yes. svarta adidas
Vilken tid gick du upp idag?: 10.05 tror ja att de var
Vad var det första du sa i morse?: hej
Har du sovit i din säng inatt?: japp
Har någon annan sovit i din säng inatt?: tyvärr inte
Vad såg du senast på tv: cody o hotellhuset lr vad de heter haha xD
Senaste person du skickade sms till: daniel
Senaste personen du fick sms av: daniel
Senaste personen som fick dig att skratta: kristin
Senaste personen som trampade på din fot: äh.. en katt kanske
Senaste mat du åt: potatis gratäng med kött
Senaste filmen du såg: beck-det tysta skriket
Senaste låten du lyssnade på: just nu "jag ville va för dig"
Namn: karin
Född: 940217
Gjort idag: tråkat hemma
Vad drack du senast?: vatten när jag tog en tablett
Vad ska du göra imorgon?: kanske träffa vännerna
Vad ska du göra ikväll?: det är kväll-alltså sova
Vad gjorde du igår kväll?: va i jordbro
Hur många hamstrar har du haft sammanlagt?: har inte haft
Om du fick döda en artist på et plågsamt sätt, vem skulle du döda?: vetinte
Om du fick bestämma att det skulle vara konsert idag, vilket band skulle du ta hit?: vet faktiskt inte..
Har du gråtit när du sett en film någon gång?: ja, många gånger
Sista ordet innan du går: pusshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0