skola igen dåra...

jag ångrade att jag inte ringde viktor i lördags.. satt o skratta för mig själv i köket vid mini tven åt björn gustavsson. inte så värst kul kan jag säga..

men idag började skolan. fyfan va tråkigt! hade mentortid,bild,nv,svenska,engelska,svenska&läxläsning. otrolig tråkig dag ! på bilden skulle vi läsa en bok som verkade astråkig så jag satt bara o bläddra i den.. på nven bytte vi platser o jag hamnade brevid fillan&micke, trevligttrevligt. på svenskan fick vi jobba med lite papper o jerry&jag körde typ en tävling vem som hann klart först(?) & de blev jag(a) på engelskan fick vi tillbaka engelska proven o såklart fick jag asdåligt "/ måste göra om en sida med massa verb imorrn, tråååkigt. på spanskan så fick vi jobba med papper och sedan skriva svaren på tavlan o tur så skrev jag inte fel (a) hihi. men jag fick lite skääll för jag hade gett pierre mitt papper så han kunde skriva av en mening.. hih. o på läxläsningen vare tyst o kul. jag,jennifer&moa fick lite damp o slängde omkring böckerna (jo, normala... nat)

men nu ska jag gå o plugga lite tror jag. har typ tusen engelska glosor till imorrn också. BLÄ
pussar/karin
& förästen, alla grattar jennifer på sin fjorton årsdag imorgon! :D<33 http://jenomg.blogg.se/ eller JENNIIFR at pea. (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0