bättre humör

förlåt för inläggen innan. hade tjaffsat lite med viktor .. men nu e allting löst , eller ja ..typ.

men jag va ute med jennifer för en stund sen. det blev mycke snack om grönalund&sommarlovet. och skolavslutningen, för då bestämde vi att vi skulle fixa oss tillsammans på morgonen. thihi, det gör jag&jennifer alltid. om vi antingen ska på fest, eller valborg, eller midsommar, eller någonting annat så tänker vi alltid "tänk om det blir den bästa festen, då måste vi ju ha värsta minnet", så då fixar vi oss tillsammans ;) riktigt trevligt för vi får alltid bråttom eftersom vi är såå sega att fixa oss när vi gör det tillsammans haha .

menmen. imorgon ska jag åka till handen c , själv. nu tänker ni särkert "gud va tråkigt o åka själv", men jag pallar inte åka med någon annan. hihi, jag ska köpa morsdag present till lilla mammi . jag skulle först igentligen åka med kristin, men eftersom hon skulle på nån fest ikväll typ och sover över hos nån kompis o skulle typ nånstans imorgon så fick jag köpa från oss båda. ska köpa någon bok, tulpaner & ett kort. (a) men sen ska jag hem till viktor & sova där (tror jag?)

skriver mer imorgon, nu ska jag bara ta det lugnt & bränna min skiva om jag kommer på hur man gör (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0