kall kväll

rasmus ringde mig efter jag precis hade duschat. fast jag hann inte svara så jag fick ringa upp direkt efter & han o viktor var tydligen på fotbollsplan utanför huset , så jag sminkade mig o gick ut o träffade dem. då var redan tony där + hela tif F94&95. & senare kom alexandra.. så där satt vi & frös (iallafall jag) thihih.
men lille rasmus blev helt plötsligt på skratt humör & skrattade så mkt åt tony att han fick tårar i ögonen . hahahha (a) ;D

men nu ska jag va underbart snäll & lyda simon och kolla på csi . haha, sen imorgon ska han&jag prata om pogrammet yes . hah :P
pussar, ha en bra kväll alla <3


Kommentarer
Moa

jag var inte där xD haha, sjuk :(

2008-05-20 @ 07:00:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0