46dagar kvar till jullov.

Skoldagen var väldigt seg idag. alla typ klagade hela tiden och var vääldigt trötta - blandannat jag. hehe. men vi , i vårt klassrum har vi fått nya bänkar & stolar. obekväma stolar tcker jag, fast det är såndär liten kudde på, men det är hjul på - fy.

på no;n höll jag på o somna, och på språkvalet(engelskan) gick de bra, satt o jobbade med victoria o nivet, vi är såhär.. duktiga på engelska , haha. lunchen blev det lite majs o potatismos, för dendär vegetariska grejjen smakade , inte så gott. sen hade vi so & jag ska tydligen skriva mycke längre än det jag skrivit för att få bättre betyg, så dags att läsa på nu då, suck! & sen idrotten körde vi skeppsbrott. haha lika duktig där. blev såklart tagen hela tiden och fick panik när folk skrek att jag skulle flytta mig, haha!

nej men om 25 minuter ska jag ut på promenad trots jag har ont i huvet. och när jag kommer hem blir det top model / one three hill. det är så dumt att det är samtidigt! sen är det the hills och sen ska jag sätta mig ner o göra klart matten, iallafall försöka.
puss


Kommentarer
Malin

svar: ja verkligen :) kram

2008-11-03 @ 15:58:19
URL: http://baramaalin.devote.se
Aziza

juuuuuuul :D <3

2008-11-04 @ 22:45:10
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0